2017. már 27.

Az elutasítás visszautasítása

írta: Cabe Ferrant
Az elutasítás visszautasítása

elutasitas.jpg

Aki már jelentkezett állásra, az minden bizonnyal elutasító levelet is kapott. Már ha válaszoltak neki egyáltalán. Az alábbiakban szerény javaslatot teszek arra, hogyan kell válaszolni egy elutasító levélre, visszautasítani az elutasítást.

2017. március 27.

Ködkalapáló Gépgyár

1. iroda

Lekessellöh Romuáld HR. vezető

Köszönöm március 16.-án kelt levelét.

Mély sajnálattal kell közölnöm Önnel, hogy képtelen vagyok elfogadni visszautasító válaszát az informatikusi állás betöltésével kapcsolatban. Mivel az Önök nagyra becsült cége a kettőszázötvenedik azon cégek hosszú sorában, ahonnan kedvezőtlen, állásra jelentkezésemet elutasító levelet kaptam, Önök is bekerültek a Nagy Nyeremény Sorsolás című játékomba.

Rövid tájékoztató a játék menetéről: valamennyi, hasonló célzattal érkezett levél bekerült egy kosárba és én türelmesen kivártam, míg a macskám kipiszkál egyet közülük.

Cicókának az Önök nagybecsű levelére esett a választása. Ezért hosszas megfontolás és mérlegelés után arra a döntésre jutottam, hogy az Önök visszautasítása az, melyet – mint már fent is említettem – nem áll módomban elfogadni.

Tehát ezúton értesítem, hogy folyó év április elsejei kezdettel megkezdem kiváló működésemet nagyra becsült cégüknél.

Tájékoztatom továbbá, hogy az eredeti jelentkezési levelemben megjelölt kereseti igény a hosszas időhúzások és a késve érkező válaszlevelek okán a duplájára emelkedett. Természetesen kafetéria, ruhapénz, és nyaralási támogatás iránti igényem fenntartásával. A nyaralási támogatás miatt ne fájjon a fejük, a Távol-Keletet részesítem előnyben, Japán, Szingapúr, esetleg Borneó.

A céges gépkocsi használatához csak abban az esetben ragaszkodom, ha megfelelően képzett sofőrt – lehetőleg hölgy legyen, fiatal és csinos - is tudnak biztosítani. Nekem ugyanis nincs jogosítványom, mert nem akad az országban olyan vak és teljesen részeg vizsgabiztos, aki engem átengedne vezetésvizsgán. A céges kocsiról még annyit, hogy szerényen beérem egy Ferrari Testarossával, vagy hasonló kategóriájú járművel.

A munkakörülményekkel kapcsolatos elvárásaimról: beérem egy kisebb, negyven négyzetméteres irodával, egy derékmasszázsra is képes intelligens fotellal és egy három négyzetméter alapterületű íróasztallal. Szükségem van még ezeken felül két asztali számítógépre, valamit két laptopra – gondolom sejti, hogy csak a legkorszerűbb típusok jöhetnek szóba. Céges telefonként csak két, korlátlan adatforgalmazásra és beszélgetésre szóló előfizetésű okostelefont kérek, - tán említenem sem kell - csúcskategóriás darabokat. Ezekkel ne legyen gondjuk, majd magam kiválasztom a készülékeket valamelyik web-áruházból.

Mivel dohányzom és egyben törvénytisztelő ember is vagyok, hogy a leendő munkahelyemen kívül biztosítsanak nekem fedett, légkondicionált – télen fűtött, nyáron hűtött – dohányzásra kijelölt helyet. A bőr dohányzógarnitúrához nem ragaszkodom, megteszi valamilyen egyszerű skandináv bútor is.

További ellátásomról: a munkahelyemen csak kétszer kívánok étkezni naponta, reggel és délben. Kizárólag első osztályú, vagy annál jobb minősítésű étteremből származó táplálékot veszek magamhoz. (Sok Michelin-csillag előny!) És nem vagyok vegetáriánus! Kérem az étkezések díjmentes biztosítását, valamint a szobámba egy kényelmes heverőt, amelyen az ebédutáni, - két óránál nem hosszabb! – szunyókálásomat lebonyolíthatom. Feltételezem, mint minden jobb cégnél, Önöknél is, az üdítő italok és a kávé korlátlan mennyiségben is ingyen áll majd rendelkezésemre. Ja, kávéból csak a drágább fajtákat kedvelem, azaz fogom Önöknél megkedvelni. Javaslom, szerezzenek be sürgősen egy katalógust a világ legnépszerűbb kávémárkáiról, hogy a munkámhoz feltétlenül szükséges, magas koffein tartalmú italt kiválaszthassam.

Jut eszembe! Túlóra esetén a rendes napi órabérem kétszeresére tartok igényt, hétvégi munka esetén viszont ez a szorzó már négyszeres emelkedik.

Úgy nagyjából és hirtelenjében ennyi.

Amennyiben az állás betöltése után még további kérések merülnének fel részemről, ezekről haladéktalanul tájékoztatni fogom és bízom abban, hogy közösen végzett munkánk örömére ezeket azonnali hatállyal teljesítik.

Remélem, nem vádolnak meg túlzó igényességgel, hiszen az Önök egyik nagyra becsült hirdetésében olvastam, hogy udvartakarítót keresnek, két diplomával, három felső fokú nyelvvizsgával, tizenöt éves szakmai gyakorlattal, lehetőleg harminc évesnél fiatalabbat. Ez sem sámli…

Kelt itt és most.

Üdvözlettel: Én.

 

Szólj hozzá

Fősodor Kupalői históriák